Doskonalenie rzutów. Wygrywa ten, kto odda najwięcej trafień w środek tarczy.
Planszę rozłożyć, wymierzyć odległość, zaznaczyć linię rzutu, przygotować elementy do rzucania (np. woreczki do kupienia oddzielnie).
Zaczyna ta osoba, która podczas próbnego rzutu trafi najbliżej środka. Jeśli nie możecie się zdecydować, grę rozpoczyna najmłodszy uczestnik zabawy. Każdy z uczestników ma do dyspozycji trzy rzuty. Każdemu miejscu na planszy przyporządkowana jest odpowiednia liczba punktów:
Warianty:
Zmieniać można liczbę oddawanych rzutów oraz punktację za trafione poszczególne pola. Aby zwiększyć emocje, jeden z kręgów (np. przedostatni) może być polem odejmowania punktów z wcześniej zebranej puli. Dodatkowo można wprowadzić premię punktową (np. jeżeli woreczek trafi w jeden z rysunków zamieszczonych na planszy przyznajemy dodatkowo za obrazki: smoka – 4 pkt., ślimaka – 6 pkt., wieloryba – 8 pkt., hipopotama – 10 pkt. lub podwajamy liczbę punktów zdobytych podczas oddawania rzutów).
Zwycięzcą zostaje ta osoba, która w ciągu 5 rund zdobędzie najwięcej punktów.